zondag 5 december 2010

Sinterklaas helpen

Op vrijdagmiddag was mijn kinderfeestje. Er kwamen: Jorn, Maud, Stijn, Thijmen, Niels, Jesse, Caspar, Jeroen en Fee. Milo kon helaas niet komen. Het was eigenlijk een soldatenfeestje, maar toen belde sinterklaas. Hij zei dat piet Slimpie verlanglijstjes van kinderen uit Molenhoek had kwijtgemaakt. En hij vroeg of we wilden helpen. Dat wilden we wel en ik vond het niet erg dat het soldatenfeest niet door kon gaan.

Toen gingen we op pad, in de sneeuw. Het was leuk, maar best koud.

Toen we alle verlanglijstjes hadden gevonden gingen we weer terug naar huis. Daar dronken we warme chocolademelk en aten we tompoezen en soesjes.


Toen we thuis waren, wisten we niet hoe we de verlanglijstjes weer terug moesten geven aan Sinterklaas. Toen zijn we maar heel hard gaan zingen. En toen.... kwam Sinterklaas! Toen ging hij iets voorlezen uit zijn grote boek, over alle kinderen die op het feestje waren. Sint wist heel veel te vertellen over ons.

We kregen ook nog allemaal een cadeautje. Ik kreeg ook een verjaardagscadeau van Sinterklaas; een mierenhotel. Die wilde ik heel graag.

Als laatste gingen we nog een groepsfoto maken. Ik vond het een geweldig feestje!

1 opmerking:

  1. Hoi Pol,
    Wat een leuke foto's dus moet het ook wel een leuk feestje zijn geweest.
    Wat een verrassing dat sinterklaas op je feestje kwam.
    groetjes moeder van Stijn, Sasja

    BeantwoordenVerwijderen