dinsdag 28 december 2010

Valkhofmuseum

Vandaag, 28 december, ging ik met papa naar het Valkhofmuseum in Nijmegen. We gingen er met de trein naar toe, maar er kwam niet eens een conducteur. Toen gingen we te voet naar het museum. Eerst gingen we betalen en toen gingen we de jas ophangen. Daarna gingen we beneden kijken, en ook boven. Toen mocht ik experimentjes doen in het Junior Lab.



Ik moest potten van de romeinen onderzoeken, en ook botten, muntjes, zaadjes en schilderijen. Dan moest ik zeggen in welke tijd iets thuis hoort. Ik had bijna alles goed. Ik vond het heel erg leuk. Maar ik wil geen archeoloog worden, liever muzikant.

Toen ging papa twee oliebollen eten en een cola-light en ik chocomel en een wafel met chocola.  


O ja, ik was al een keer in het Valkhofmuseum, maar toen kon ik nog niks zien. De buik van mijn moeder zat steeds in de weg. kijk hieronder maar:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten